جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افتتاح

حوزه/ شمگانی گفت: سامانه آنلاین آزمون حوزه علمیه اصفهان هم اکنون قابلیت ثبت نام قریب به ۵ هزار طلبه و برگزاری ۴۷ نوع درس آزمون و ۱۲ هزار نفر آزمون را دارد و به نحوی طراحی شده است که امکان شرکت هزار نفر طلبه در یک زمان را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، امین شمگانی صبح امروز در مراسم افتتاح سامانه آنلاین آزمون طلاب حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: سامانه آنلاین آزمون با تدابیر لازم و تمهیدات حداکثری طراحی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از این یک آزمون مجازی به صورت آزمایشی به منظور آشناسازی طلاب با محیط سامانه برگزار شده است، گفت: اما امروز با کلیک مدیر حوزه علمیه اصفهان به صورت سامانه آنلاین آزمون برای برگزاری اولین آزمون مجازی طلاب در بخش امتحانات جبرانی افتتاح می شود.

مسئول واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با برشمردن برخی از ویژگی های خاص این سامانه که به صورت بومی طراحی شده است، گفت: این سامانه قابلیت برگزاری ۱۲ هزار نفر آزمون را دارد.

وی ادامه داد: این سامانه هم اکنون قابلیت ثبت نام قریب به ۵ هزار طلبه و برگزاری ۴۷ نوع درس آزمون را دارد و به نحوی طراحی  شده است که امکان شرکت هزار نفر طلبه را در یک زمان برای آزمون دادن دارد.

شمگانی خاطرنشان کرد: بانک سؤالاتی ذیل این سامانه طراحی شده است، همچنین اساتید طراح سؤال در درجه های مختلف، سؤالات را طراحی و زمان پاسخ دهی هر سؤال را به میزان درجه سختی و راحتی سؤال، برای سامانه تعیین می کنند.

وی اذعان کرد: یکی از قابلیت های این سامانه آنلاین، مانیتورینگ(رصد کردن در لحظه و برخط) کل نفرات شرکت کننده در هر آزمون برای مسئولان مربوطه است.

مسئول واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در این سامانه یک پنل مراقبین به منظور  رصد کارت داوطلب هم طراحی شده است، همچنین امکان تحلیل دقیق تکنیکالی هر سؤال، میزان زمان پاسخ دهی سؤالات و ابعاد دیگری قرار داده شده است که بسیار می تواند به مسئولان آموزشی کمک کند.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از قابلیت های خاص این سامانه، امکان نمایش نمره هر طلبه بلافاصله بعد از اتمام پاسخ دهی به سؤالات هر آزمون است که در نوع خود بی بدیل است و همچنین پاسخنامه هر آزمون چند دقیقه پس از اتمام کل آزمون قابل مشاهده برای همه داوطلبین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha