شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: ما باید در زمینه آموزش مجازی به روز باشیم، این خود نیز یک نوع روش تدریس و تحصیل علمی در سطح جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح سامانه آنلاین آزمون طلاب حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: مسئله امتحان و درس مجازی را باید کاملا برای همه طلاب حوزه علمیه اصفهان فرا دهید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خبر از اتمام شرایط بحرانی کرونا و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا نداریم، لذا شایسته است که قابلیت های ارائه محتواهای مجازی را روز به روز افزایش و به طلاب آموزش دهیم.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: شرایط کرونایی خود یک فرصتی برای افزایش قابلیت های ارائه محتواهای حوزوی و برگزاری آزمون به صورت مجازی شد چرا که این راه، راه و مسیر آینده جامعه است .

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: ما باید در زمینه آموزش مجازی به روز باشیم، این خود نیز یک نوع روش تدریسی و تحصیلی در سطح جهان است.

وی ابراز کرد: باید به روز حرکت کرد و از همه قابلیت هایی که می توان از این مسیر به روز علمی بهره برد، استفاده کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما هم باید یاد بگیریم از سامانه های علمی بهترین استفاده را ببریم، باید متوجه باشیم اگر قابلیت های امروز علمی در اختیار گذشتگان ما چون علامه مجلسی بود به جای ۱۱۰ جلد کتاب بحارالانوار هزار جلد کتاب می نوشتند.

وی در پایان برای همه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان دعای سلامتی و موفقیت روزافزون را خواستار شد و کمک مسئولان به این موفقیت طلاب را لازمه پیمودن مسیر آنان دانست.

گفتنی است، در ابتدای جلسه امین شمگانی مسئول واحد فناوری اطلاعات حوزه علمیه اصفهان در خصوص برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و امکانات نرم افزاری سامانه به آدرس esfhozeh.ir/azmoon گزارشی ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha