جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بداغ آبادی

حوزه/ سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه باب العلم اسلامی آیت الله اعتمادی(ره) کاشان به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

حجت الاسلام محمد بداغ آبادی، معاون آموزش مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان از آغاز سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ این مدرسه در پایه‌های ۷ تا ۱۰ با بیش از ۲۰۰ طلبه فعال در شانزدهم شهریورماه سال جاری خبر داد.

معاون آموزش مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان تصریح کرد: روزانه ۱۶ کلاس از طریق فضای مجازی با ۲۰ استاد و کادر اجرایی از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر در حال برگزاری است. 

وی رویکرد مدرسه علمیه باب العلم آیت‌الله اعتمادی(ره) کاشان در برگزاری کلاس‌ها را به دو شیوه مجازی و حضوری اعلام کرد و گفت: طلاب مستقر در کاشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت  فواصل اجتماعی مجاز به استفاده از کلاس‌ها به صورت حضوری خواهند بود.

حجت الاسلام بداغ آبادی در پایان با بیان اینکه کلاس‌های آنلاین طراحی شده در این معاونت قابل دریافت در دورترین نقاط ایران با کمترین حجم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در صورتی که وضعیت بهتر شود کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایوب واحدی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 1
    خدا بحق امام زمان عج بهتون عزت بده جناب آقای بداغ آبادی واقعا ازتون ممنونم که هوای طلبه ها رو دارید.یه خدا قوت هم به کلیه کادر حوزه باب العلم میگم.
  • خورشید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام از خداوند برای همه ی مسئولین حوزه علمیه باب العلم سلامتی و تندرستی و اجر دنیا و اخرت را خواستارم با جان و دل و از خود گذشتگی برای پیشرفت علمی طلاب زحمت میکشید واقعا خسته نباشید خدا قوت