شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 918559
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
برنامه

حوزه/ برنامه نقد سینما شبکه پنج سیما، همزمان با روز ملی سینما و ۱۲۰ سالگی سینمای ایران جمعه ۲۱ شهریور ساعت ۲۲ تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه"نقد سینما" ضمن بررسی یک پرونده سینمایی ویژه، موضوع و مبحث "سینمای آرمانی" را واکاوی می کند.
در بخش نخست برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه ۱۲۰ سالگی سینمای ایران موضوع «سینمای آرمانی» با حضور آرش خوشخو "منتقد سینما" واکاوی و تحلیل خواهد شد. 
اما در بخش گفتگوی ویژه "نقد سینما" هادی حجازی ‌فر "کارگردان، فیلم ‌نامه ‌نویس و بازیگر" به استودیوی نقد سینما می آید. این بازیگر در گفتگو با امیر رضا مافی بخشی از خاطرات سینمایی خود را همزمان با روز ملی سینما بازگو خواهد کرد. 
همچنین در برنامه پیش رو، بهروز افخمی در ادامه سلسله مباحث تولید فیلم سینمایی، از فیلمسازی نوین در سینما می گوید و موضوع و مبحث فیلمسازی با گروه کوچک و امکانات نوین را مورد مداقه و تحلیل قرار خواهد داد. 
موقعیت بین‌المللی سینمای ایران و حضور فیلم‌ های ایران در جشنواره‌های جهانی، عنوان پرونده موضوعی این هفته "نقد سینما" است. 
این بخش از برنامه به بهانه حضور پررنگ نمایندگان سینمای ایران در جشنواره فیلم "ونیز" و استقبال منتقدان جهانی از فیلم "خورشید" مجید مجیدی تماشایی خواهد بود. 
برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی‌ آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha