جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکلات تلخ

حوزه/ برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی شنبه ۲۲ شهریورماه به آسیب شناسی اعتیاد در خانواده ایرانی و تأثیر آن بر فرزندان ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجتبی احمدی، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» گفت: در ادامه پرداختن به آسیب‌های اجتماعی موثر بر از هم گسیختگی خانواده ایرانی این هفته به سراغ اعتیاد رفتیم که یکی از محوری‌ترین دلایل موثر در از هم پاشیدن کانون خانواده و حتی پدیده کودکان کار و خیابان است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و آسیب‌های ناشی از اعتیاد که در سالهای اخیر آمار و ارقامی متفاوت به خود گرفته است و نمودار موجود نشان از این دارد که گرایش دختران در سالهای اخیر به اعتیاد بیش از گذشته است و حتی کارشناسان معتقدند سن اعتیاد نیز در سال‌های اخیر کاهش داشته است. از این رو با کارشناسان و پژوهشگران حوزه اعتیاد و البته افراد آسیب‌دیده این مقوله در برنامه روز شنبه به گفت و گو نشستیم.

تهیه‌کننده برنامه «شکلات تلخ» می‌گوید: در برنامه‌های این هفته تصمیم داریم ،زوایای مختلفی را در خصوص گرایش به مواد مخدر، تأثیر والدین بر اعتیاد فرزندان، چگونگی دستیابی فرزندان به مواد مخدر، شرایط روحی و روانی مصرف‌کنندگان و راهکاری‌های موثر در ترک و دوری را بررسی و تحلیل کنیم.

 در این برنامه که با حضور دکتر اقطار کارشناس و پژوهشگر حوزه اعتیاد و یک فرد نجات یافته که این روزها به عنوان مشاور در یکی از مراکز فعالیت می‌کند و چند فرد درگیر از سن و سال مختلف تولید شده است قرار است داستان اعتیاد را شاید قابل لمس‌تر از دیگر بسته‌های رسانه‌ای با مخاطبمان درمیان بگذاریم.

احمدی در پایان گفت: در برنامه روز سه شنبه به بحث اعتیاد در مشاغل مختلف از جمله رشته‌های مختلف ورزشی، هنری و ... نیز خواهیم پرداخت.

برنامه  «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه شنبه  حوالی ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه ۰۰:۳۰ بامداد با اجرای مهدی اسماعیل‌تبار، روان شناس فرهنگی روی آنتن می‌رود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha