شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عاببدینی

حوزه/ طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین با امضای طوماری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، از مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور خواستند ضمن پیگیری برخورد با این اهانت‌ ها، راه تکرار را بر این رفتارهای آزار دهنده ببندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین،  طلاب حوزه های علمیه خواهران استان قزوین، اهانت نشریه فرانسوی   «شارلی ابدو» به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) را با امضاء تومار  به شدت با محکوم کردند.  

در این طومار نوشته شده: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثره عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا» (فرازی از دعای افتتاح)  

اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و حمایت رئیس جمهور کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نتابیده، سابقه اخراج دانشگاهیان و استادان را به بهانه نقد صهیونیزم در کارنامه دارند، احساسات صدها میلیون مسلمان جهان را به شدّت جریحه‌ دار نمود و دل‌ های پر احساس نزدیک به یک پنجم جمعیت این کره خاکی را بدرد آورد.  

توهین به مقدسات از هرکس که باشد قابل قبول و پسندیده نیست. سیاست های خصمانه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک‌بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.  

ما طلاب حوزه های علمیه خواهران استان قزوین، اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله و سلم) را به شدت محکوم می کنیم و از مسئولین بخصوص مقامات سیاسی کشور انتظار داریم که با اقدامات دیپلماتیک ضمن پیگیری برخورد با این اهانت‌ ها، راه تکرار را بر این رفتارهای آزار دهنده ببندد.    

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha