پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جعفرحسینی امورقرانی اداره اوقاف امور خیریه خراسان رضوی

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از آغاز مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۶ شهریور آغاز می شود، گفت: این مسابقات در بخش برادران ۲۶ و ۲۷ شهریورماه و در بخش خواهران ۲۸ و ۲۹ شهریور در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و عدم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق ارتباط زنده تصویری برگزار می شود، تصریح کرد: با این روش از اجتماع در محل برگزاری و محل اسکان جلوگیری می شود.

حسینی افزود: در محل برگزاری مسابقات نیز پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق و کامل رعایت می شود.

رئیس مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: ۸ شهر برای ارتباط زنده متسابقین با مرکز استان پیش بینی شده است و متسابقین شهرهای همجوار با عزیمت به این شهرها در این مرحله از مسابقات حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه شهرهای قوچان، مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و کاشمر میزبان متسابقین خواهند بود،  گفت: ۱۲۳ متسابق آقا و ۹۴ متسابق بانو به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند و ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات می پردازند.

حسینی گفت: به منظور فراهم ساختن ظرفیت بهرمندی همه علاقه‌مندان به این تلاوت ها، پخش زنده تصویری از طریق شبکه های اجتماعی روبیکا، آپارات و اینستاگرام صورت می پذیرد، همچنین نکات ضعف و قوت هر تلاوت توسط استاد راهنما از طریق پخش زنده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نشانی پخش زنده تصویری به زودی از طریق سایت و پیام رسان های اداره کل اوقاف اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است، پیش از این، مسابقات رشته های دعاخوانی، هم سرایی و همخوانی و تفسیر نیز با حضور متسابقین برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha