پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / برگزاری نشست ماهانه ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ در نشست ماهانه ائمه جمعه استان همدان بر ضرورت تشکیل شورای تبلیغ در شهرستان ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در همدان و سردار ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نشست ماهانه ائمه جمعه استان برگزار شد.

در شروع این نشست حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند با ذکر روایتی از امام باقر(ع)، اظهار داشت: مسئولان و افرادی که در معرض نقد دیگران هستند باید بسیار مراقب باشند و در برابر نقدی که صورت می‌گیرد، اگر آن نقد به حق است باید بپذیرند و درصدد اصلاح آن باشند و اگر به ناحق است، بدانند که با تهمت ناروا بدون آنکه رنج بدنی داشته باشند، ثوابی کسب کرده‌اند.

سپس حجت الاسلام مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان به بیان اقدامات صورت گرفته توسط این شورا در استان پرداخت و بر لزوم پیگیری حل مشکلات ائمه جمعه استان و تکریم از ائمه جمعه سابق استان تاکید کرد.

پس از صحبت های مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان، هر یک از ائمه جمعه به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات منطقه خود پرداختند و بر لزوم برگزاری جلسات بیشتر و هم افزایی بین ائمه جمعه در استان تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، سخنران بعدی این نشست بود، که در آن با تقدیر از اقدامات ائمه جمعه استان خواستار برگزاری جلسات با موضوعات مشخص برای دستیابی اهداف مورد نظر شد.

امام جمعه همدان در ادامه به تشکیل شورای تبلیغ و شورای راهبردی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و خواستار ایجاد چنین شوراهایی در هر یک از شهرستان‌ها زیر نظر ائمه جمعه شد.

در پایان این نشست نیز سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که به عنوان مهمان در این نشست حضور داشت، با اشاره به نقش مهم روحانیت و ائمه جمعه در جامعه و در بین مردم، ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف امروز مسئولان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha