جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه گفت: برگزاری یادواره شهدای عزیز کمترین کاری است که ما می توانیم در حق این ستارگان آسمانی و این ایثارگران جبهه حق علیه باطل داشته باشیم.

حجت الاسلام سید توفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که گذر روزگار نام و یاد شهدا را کم رنگ و یا به دست فراموشی بسپارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اشاره به برگزاری یادواری شهدای این شهرستان، افزود: خوشبختانه امسال خداوند این سعادت را نصیب ما کرد که بتوانیم یادواره ای در شأن و منزلت شهدای کشور به ویژه شهدای شهرستان شهیدپرور قروه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار کنیم.

این استاد حوزوی در ادامه بیان داشت: در این یادواره شاهد استقبال همه اقشار مردم بودیم و نشان داد که مردم هنوز ادامه دهنده راه و مرام شهیدان این سرزمین هستند و از روحیه ای انقلابی برخوردار می باشند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به لزوم برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و معنوی، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای عزیز کمترین کاری است که می توانیم در حق این ستارگان آسمانی و ایثارگران جبهه های حق علیه باطل داشته باشیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه گفت: امید است که در سال های بعدی نیز چنین یادواره هایی در سطح شهرستان قروه برگزار شود و بتوانیم بخشی از دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا باعث استحکام و توسعه این انقلاب می شود، افزود: شهیدان در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی که داشتند در برابر دشمنان این انقلاب نوپا با سربلندی ایستادند و اجازه ندادند که حتی وجبی از این خاک به دست نامحرمان بیفتد و این در حالی بود که رزمندگان اسلام از داشتن ابتدایی ترین امکانات به علت تحریم ها محروم بودند.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: امیدواریم که نقش ما در مقابل کار رزمندگان تنها به برگزاری یادواره ها، همایش و نشست ها خلاصه نشود و به صورت عملی ادامه دهنده راه این عزیزان در تمامی عرصه های مدیریتی و... کشور باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha