جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه پاسداران همیشه در عرصه های ملی حضوری خودجوش و فراگیر داشته است و این زحمات هرگز از یاد ملت ایران نخواهد رفت و ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل سپاه بیت المقدس کردستان، عنوان کرد: در این سالها که شاهد برخی از حوادث طبیعی همانند سیل، زلزله، بیماری و... بوده ایم، نقش نیروهای مسلح در بحث کمک رسانی بسیار چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: با آغاز ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته، در کشور به ویژه در استان کردستان شاهد حضور نیروهای مسلح به ویژه نیروهای سپاه و بسیج برای امدادرسانی و مقابله با این بیماری بودیم که توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی، ایجاد و تجهیز بیمارستان های صحرایی و... بخشی از این اقدامات است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: کار نیروهای مسلح در این روزها تنها به حضور در عرصه های داخلی ختم نمی شود، بلکه در بحث امنیت و حفاظت از مرزهای کشور نیروهای نظامی و مسلح حضوری پرشور و انقلابی دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه پاسداران همیشه در عرصه های ملی حضوری خودجوش و فراگیر داشته است و این زحمات هرگز از یاد ملت ایران نخواهد رفت و ماندگار خواهد ماند.

سردار سید صادق حسینی نیز در این این دیدار اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه در سطح کردستان در نظر گرفته شد که در این میان کمک ‌های پزشکی در مناطق روستایی و محروم این استان از برنامه‌های اولویت ‌دار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستانگفت: افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، دیدار با خانواده شهدا، آغاز مراحل ساخت پروژه‌های جدید برای رفع محرومیت‌ها در کردستان و... گوشه ای از برنامه های ما در این هفته می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha