پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زندان قزوین

حوزه/ مسئولان دستگاه قضایی استان قزوین  از فعالیتهای حوزه علمیه و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان در زندان مرکزی قدردانی کرد.

به گزارزش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس جهانگیری مدیرکل زندان های استان قزوین به همراه قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، در بازدید از فعالیتهای فرهنگی و عقیدیتی  حوزه علمیه قزوین  و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان، در محوطه زندان مرکزی این شهر، گفت: حرکت ارزشمند و تاثیرگزاری در بین مددجویان با این قبیل کارها انجام گرفت که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در زندان ها معمولا برنامه های فرهنگی، عقیدتی و قرآنی برای مدد جویان اجرا می شود، ولی این برنامه ها آن هم در روز اربعین حسینی توسط روحانیون که در اینجا مستقر شده اند، حقیقتا جای قدردانی دارد.

مدیرکل امور زندان های استان قزوین اظهار کرد: هدف از اجرای  برنامه های  آموزشی، فرهنگی و دینی، تغییر نگرش مددجویان، پذیرش هنجارهای جامعه و مشارکت آنها در فعالیت های اجتماعی و پایه گذاری زندگی شرافتمندانه برای مددجویان است.

در ادامه، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم برپایی موکب حوزه علمیه قزوین در زندان مرکزی را حرکتی ارزشمند دانست وبیان کرد: اجرای برنامه های اربعین از سوی کمیته فرهنگی اربعین حسینی و حوزه علمیه قزوین باعث استقبال مدد جویان شد که امیدواریم در آینده این نوع برنامه ها استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: کلاس های قرآن و اقامه نماز جماعت  در راستای ترویج فرهنگ دینی و اعتقادی با حضور روحانیان و مربیان مجرب علوم قرآنی در همه زندان های  استان قزوین برگزار می شود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha