پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ابراهیمی

 حوزه / مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل زندان های استان قزوین گفت: حضور روحانیون در کنار زندانیان، بسیار مؤثر است و بر اساس آن، افرادی که سال‌ها از مسیر درست دور بوده اند این فرصت را  پیدا می کنند که زندگی خوبی را آغاز کنند.

 ابراهیمی، مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل زندان های استان قزوین امروز حاشیه در مراسم اربعین حسینی در زندان مرکزی قزوین  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی موکب حوزه علمیه قزوین و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان در روز اربعین در زندان مرکزی، گفت:  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زندان های استان قزوین انجام شده که در تلاشیم با کمک حوزه علمیه قزوین و روحانیت اقدامات بیشتر  و مطلوب تری صورت گیرد.

وی افزود: اگر بتوانیم با فعالیت فرهنگی و هنری، تغییر نگرش در زندانیان ایجاد کنیم و آن‌ها را به سمت درست زندگی کردن و درست فکر کردن هدایت کنیم، به‌طور قطع میزان برگشتی به زندان‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل زندان های استان قزوین با اشاره به  حضور موثر روحانیون و مبلغین در زندانها، عنوان کرد: کلام خداوند و اهل بیت(ع) نور است و مبلغین و روحانیون  حامل این پیام هستند و ما تأثیر بسیار زیاد این حضور را بین زندانیان حس کرده ایم.

ابراهیمی اظهار کرد: حضور روحانیون در کنار زندانیان، بسیار مؤثر است و باعث می شود ارتباط خوبی میان آنها برقرار ‌شود و  بر اساس آن، افرادی که سال‌ها از مسیر درست دور بوده اند این فرصت را پیدا می کنند که  مسیر دراست را انتخاب و زندگی خوبی را آغاز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام بله خیلی خوبه حضور روحانیون در زندانها اگه حقوق اون بنده خداهارو هم زیاد میکردین خوب میشد تا کی باید با یک وهفتصد ویا دوتومن بسازند ؟؟؟؟حرفمومونو باید به کی بگیم ؟؟؟؟