جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد فراهانی علوی معاون آموزش حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، مدارس علمیه استان همدان تا پایان هفته تعطیل است و لذا اساتید و طلاب باید کلاس‌های درس خود را در این مدت در فضای مجازی به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

حجت الاسلام محمد فراهانی، معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به مصوبه روز گذشته ستاد استانی کرونا و اعمال برخی محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان، اظهار داشت: از آنجایی که استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است، ستاد استانی کرونا محدودیت‌هایی از جمله تعطیلی مراکز آموزشی همچون حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌های و مراکز فنی و حرفه‌ای در جهت کاهش میزان شیوع این بیماری اعمال کرده است.

وی افزود: بر این اساس مدارس علمیه استان همدان نیز تا پایان هفته تعطیل می‌باشد و لذا اساتید و طلاب باید کلاس‌های درس خود را در این مدت در فضای مجازی به صورت غیر حضوری پیگیری کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان با تاکید بر اهمیت بالای حفظ سلامتی طلاب برای مدیریت استان، گفت: با شروع سال تحصیلی تاکید ویژه‌ای بر رعایت شیوه نامه‌ها و مسائل بهداشتی در مدارس استان وجود داشت و مدیران مدارس نیز مسئول نظارت بر اجرای درست این مسائل بودند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در مدارس، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و یا در فضای مجازی تدارک دیده شده تا با تعطیلی کلاس‌های حضوری طلاب کمترین آسیب را از نظر علمی ببینند.

لازم به ذکر است، بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا که شب گذشته با حضور استاندار همدان برگزار شد، محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان همدان به‌دلیل وضعیت قرمز حاکم بر استان حاکم اعلام شده که از جمله آن می توان به تعطیلی کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کلیه مراکز آموزش و پرورش و مدارس، حوزه علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای، زیارتگاه‌ها، تکایا و اماکن متبرکه و سینماها، باغ موزه‌ها اشاره کرد، ضمنا در شهرهای با وضعیت قرمز نماز جمعه و نمازهای جماعت نیز در این هفته تعطیل خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha