پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حاجی محب علی ناصر

حوزہ/ حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور نمایندہ ولی فقیه در هندوستان در پیامی درگذشت حاجی محب علی روشن علی ناصر، نماینده مالی آیت‌الله‌العظمی سیستانی در بمبئی را تسلیت گفت.

به گزارش خبر گزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام مهدی مهدوی پور به مناسبت درگذشت حاجی محب علی روشن علی ناصر، نماینده مالی مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی سید علی سیستانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شخصیت عظیم الشان جناب مستطاب مرحوم حاجی محب علی روشن علی ناصر موجب تأثر و تأسف گردید.

ایشان در عمر شریف خود منشأ خدمات بزرگی برای شیعیان در بمبئی بود و بعنوان نماینده مالی مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی سید علی سیستانی حفظه الله در کمک به حوزه های علمیه نقش مهمی داشت و همچنین مورد اعتماد جماعت خوجه اثنا عشری بلکه از بزرگان و رؤسای این جماعت در هند محسوب می شد.

ایشان  همواره عامل وحدت و همدلی و همبستگی بین شیعیان بود و از افراد طرفدار انقلاب اسلامی ایران و از علاقه مندان به مقام معظم رهبری حضرت آیة الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی بود و فوق العاده به این جانب لطف و محبت داشتند.

مکرر با ایشان راجع به مسایل شیعیان مشورت و همفکری داشتم و به عنوان ریاست "مؤسسه خیریه الایمان" واقع در نجفی هاوس بمبئی خدمات بزرگی در سراسر هندوستان مخصوصاً به فقراء و همچنین برای تأسیس مساجد و حسینیه ها و حوزه های علمیه داشتند و رئیس تراست جامع مسجد خوجه شیعه اثنا عشری بودند و بارها از این جانب برای سخنرانی و حضور در جمع شیعیان دعوت نموده بودند و پدری مهربان و دوستی عزیز و ارزشمند بودند.

درگذشت این شخصیت عظیم الشان را به عموم شیعیان مخصوصاً جماعت خوجه شیعه اثنا عشری و خانواده محترم و مخصوصاً به فرزند برومند و محترم ایشان جناب محمد علی ناصر تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان می خواهم که این عزیز از دست رفته را با اولیاء خودش محشور و مورد مغفرت و رحمت واسعه خودش قرار دهد و به بازماندگان و صاحبان مصیبت صبر و اجر وافر عنایت فرماید.

والسلام
مهدی مهدوی پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha