پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با قدردانی از زحمات و خدمات نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت در جامعه، گفت: امنیت در زمره برترین نعمت‌ها و پیش‌نیاز بهره‌مندی از سایر نعمات و خدمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در دیدار طلاب و مسئولین حوزه علمیه استان با فرماندهی و مسئولان نیروی انتظامی خراسان شمالی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، از خدمات و مجاهدت‌های سبزپوشان نیروی انتظامی تجلیل و قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت امنیت در حیات انسان، اظهار کرد: امام علی(ع) می‌فرمایند: «رِفاهِیَّةُ الْعَیْشِ فِی الاَمْنِ» و تأکید می‌کنند آسایش زندگانی در امنیت است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اضافه کرد: امام سجاد(ع) هم در دعا برای مرزبانان می‌فرماید: «اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِک وَ أَیدْ حمات‌ها بِقُوَّتِک وَ أَسْبِغْ عَطَایاهُمْ مِنْ جِدَتِک»؛ یعنی خدایا، بر محمد و خاندان او درود بفرست و مرزهای مسلمانان را به پیروزمندی خویش استوار گردان، مرزبانان را به نیروی خود یاری ده و از خزانه افضال خویش عطایشان به فراوانی ارزانی دار.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) در حدیث دیگری بدترین شهرها را شهری می‌داند که در آن امنیت و ارزانی نباشد؛ «شَرُّ الأوطانِ ما لَم یَأمَن فیهِ القُطّانُ»؛ یعنی بدترین وطن، وطنی است که ساکنانش در آن ایمن نباشند که این احادیث نشان‌دهنده جایگاه امنیت است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با قدردانی از زحمات و خدمات نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت در جامعه، گفت: امنیت در زمره برترین نعمت‌ها و پیش‌نیاز بهره‌مندی از سایر نعمات و خدمات است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha