پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امامان جماعت در برونئی از مردم برای ساخت مساجد کمک‌ خواستند

حوزه/ در خطبه نماز جمعه این هفته، امامان جماعت در کشور برونئی (دارالسلام) از مردم خواستند به صندوق ویژه «ساخت مسجد» کمک کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  برونئی بولتن، مقامات دینی در کشور  برونئی (دارالسلام) از مردم خواستند کمک‌های مالی  و خیرخواهانه برای ساخت و توسعه مساجد  را به صندوق ویژه «ساخت مسجد» واریز کنند.

امامان جماعت در برونئی در خطبه نماز جمعه این هفته گفتند که کمک به این صندوق می‌تواند به طروق مختلف از جمله کسر حقوق دولتی و کارمندان ، کمک مستقیم به صندوق ، ارائه پول به دفاتر اداره امور مساجد و همچنین کمک های مالی در صندوق‌های صدقات مساجد انجام شود. سیستم واریز اس‌ام‌اسی نیز از ۹ سپتامبر تا ۹ مارس ۲۰۲۱ باز خواهد بود.

امامان مساجد اضافه کردند که ساخت مسجد یک عمل خیرخواهانه و سودمند است. مسجد عبادتگاه، نمادی از عظمت و نشانه وحدت امت است. حضرت محمد (ص) با تأکید بر اهمیت ساخت مساجد در اشاعه آموزه‌های اسلام، امت را به ساخت مساجد در محل زندگی خود ترغیب کردند.

امامان جماعت در ادامه از اعضای امت اسلامی خواستند دولت را در ساخت و تاسیس مساجد در مناطقی که شهروندان و ساکنان بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند یاری دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha