جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهداشت و درمان شاهین دژ

حوزه/ دو ماه است اداره بهداشت شهرستان شاهین‌دژ که در خط مقدم مبارزه با کرونا است، بدون رئیس مانده و انتظار این است که در اسرع وقت این مشکل حل شود تا مردم در این میان متضرر نشوند.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایحان‌غربی، با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، به وضعیت شاهین دژ در شرایط کرونایی، گفت:  ویروس کرونا در شهرستان شاهین‌دژ خیلی سرایت پیدا کرده و خانواده‌های بسیاری را داغدار می‌کند، لذا نیازمند رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و همت جدی مسئولین است.

امام جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: از استاندار آذربایجان‌غربی از بابت زحماتی که در این مدت در مبارزه با کرونا کشیده است تشکر می‌کنم، اما دو ماه است بهداشت شهرستان شاهین‌دژ که در خط مقدم مبارزه با کرونا است بدون رئیس مانده و انتظار این است که در اسرع وقت این مشکل حل شود تا مردم در این میان متضرر نشوند.

وی ادامه داد: طبق شنیده‌ها قرار است فرماندار شهرستان را در ماه‌های آخر دولت تغییر دهند که این ایام مناسب برای تودیع و معارفه نیست و با توجه به مدت محدود دولت چه نیازی به تغییر مسئول دولتی در شهرستان است؟ در حالی‌که تا فرماندار جدید بیاید و با مسائل آشنا شود، عمر دولت نیز تمام می‌شود و کاری هم ‌نمی‌تواند انجام دهد و دود این مسائل و مشکلات به چشم اهالی شهرستان می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha