پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری، مورد تأیید و حمایت جدّی مجمع عمومی جامعه مدرسین است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، باتبریک سالروز میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم ، در ارتباط با سخنان سید کمال حیدری  و بیانیه جامعه مدرسین در این خصوص به ۴ نکته اشاره کرد و گفت:

۱- بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری، مورد تأیید و حمایت جدّی مجمع عمومی جامعه مدرسین است.
۲- سیدکمال حیدری از توان علمی لازم در تجزیه و تحلیل های علمی و اعتقادی در اسلام، برخوردار نیست.
۳- نامبرده دست خوش توطئه های سرویس های اطلاعاتی و منحرف و استعماری قرار گرفته است و بعنوان یک روحانی، حق اظهار نظر ندارد.
۴- علماء و صاحب نظران اصیل و بزرگان و اساتید حوزه، از اظهار نظرهای غیر کارشناسی و غیر مسئولانه سید کمال حیدری، بیزار و متأثر می باشند.
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت:‌خداوند حوزه های علمیه و روحانیت و ملت شریف ایران را از شر بدخواهان و اجانب و استکبار جهانی، حفظ فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قمی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    ای کاش جامعه مدرسین در بیانیه اش تصریح می کرد که: این جلسه کی تشکیل شد؟ چند نفر از اعضا شرکت داشتند ؟ چند نفر به این بیانیه رای مثبت داده اند؟
  • Aa IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 1
    فقط چرا جواب سخنان این آخوند که به زبان ساده بود را یک نفر به زبان ساده نمی گویید تا مردم آگاه شوند یعنی این همه روحانی یک نفر جواب ساده ندارد ای کاش خمینی زنده بود مطهری بهشتی مفتح باهنر تا روحانیون یاد میگرفتن
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    چقدر نکات مهم و حساسی و خطیر را ایشان بعنوان یک مقام و جایگاه علمی و دینی در رابط با برخورد با یک موضوع علمی و دینی بیان داشتند فقط نمی دانم چه نکته متفاوتی با بیانیه جامعه و آقایان اراکی و کعبی داشتند عقلانیت می ماند که این تهمت ها و توهین را باید بپذیرد یا آن مستندات و مکتوبات ارائه شده از سوی اقای حیدری
  • مرتضی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 1
    اگر این روحانی دانش کمی داره چرا یه عالم ردیه علمی بر علیه اش نمی نویسید یا به یک مناظره دعوتش نمی کنید. آخر این چه روشی است تا هرکس که به مذاق آن خوش نیامد تهمت وافترا می بندید ووو. شما کار علمی تونو بکنید مردم می فهمن کی چی توچنته داره.
  • حسین IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    1 9
    بایستی مناظره برگزار بشه. رای نهایی با مردم