چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معزالدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی، درگذشت استاد حوزه علمیه استان یزد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی، عضو شورای حوزه علمیه استان یزد و متولی مدرسه علمیه خان در پیامی درگذشت آیت الله سادات اخوی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله: موت قبیله ایسر من موت عالم

قلب مهربان اندیشمندی فرزانه و دانشوری گرانمایه از تپش ایستاد روح بیقرارش در روز ولادت رسول مهربانی و پیشوای مذهب جعفری در آستان حضرت حق قرار یافت.

فقیه نبیر، واعظ معتظ و خطیب ادیب آیت الله حاج آقا کاظم خرمشاهی «قدس سره» دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و با هجرانش ثلمه ای جبران ناپذیر در اسلام و حوزه های علمیه پدید آمد و سرمایه ای گران سنگ از کف استان یزد رفت. فکر فعال و ذهن جَوّال، دقت نظر، رأی ثاقب و احاطه بر فنون ادب و تفسیر و فقه و اصول و حدیث از شاخصه های آن فقید سعید بود که با خلق نیکو، تواضع مثال زدنی، بی تکلفی و ساده زیستی عجین گشته بود با کثرت معونه و قِلّت مؤونه کارنامه علمی و اخلاقی آن زنده یاد را درخشان و از او فرشته ای بصورت انسان ساخته بود ((عاش سعیدا و مات سعیدا)).

این فاجعه مؤلمه را در ایامی که قلب بسیاری از مردم ایران و ساکنان دارالعباده دردناک از بیماری فراگیر «کرونا» و از دست دادن هم وطنان و همشهریان گرامی است، به حوزه های علمیه و سلسه جلیله روحانیت استان و خانواده و آقازادگان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض نموده، علو درجات آن عالم ربانی و صبر و اجر بازماندگان آن انسان روحانی را از حضرت رب العزه مسئلت می نمایم.

والسلام علیه و علی من یخدم الحق لذات الحق

محمد حسن معزالدینی
۹۹/۸/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha