جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرانسه

حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: فرانسه نمی‌تواند جریان سازی دین اسلام را ببیند و از روی ترس و عجز به هتک حرمت پیامبر اسلام افتاده است.

طاهره حیدری مجد در گفت‌وگو باخبرگزاری حوزه، ضمن محکومیت جسارت به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمانان اظهار داشت: فکر قرآنی و تمدن اسلامی در جهان فراگیر شده است ازاین‌رو فرانسه نمی‌تواند این توسعه را ببیند و با شعار دفاع از «آزادی بیان» به دنبال هتک حرمت هستند.

وی افزود: هرروز رویش اسلام در جهان را شاهد هستیم و در مقابل دست‌وپا زدن و لحظه سقوط صاحبان قدرت را می‌بینیم.

حیدری مجد بابیان اینکه دشمنان اسلام طاقت دیدن رشد و تعالی دین اسلام و مسلمانان را ندارند گفت: استکبار جهانی، آمریکا و همه دار و دسته‌اش به فکر برنامه‌ریزی علیه رشد دین اسلام هستند.

استاد جامعة الزهرا(س) گفت: جامعه فرانسه با ادعای آزادی بیان به وجود پیامبر اسلام هتک حرمت و توهین می‌کند که باید این موضوع ریشه‌یابی و علت شناسی شود ضمن اینکه بر اساس گفته سیاستمداران غربی نام محمد رسول‌الله(ص) غرب را فراگرفته است.

وی بیان داشت: با این اوصاف بقای استکبار جهانی به آخر رسیده است و به‌زودی جای آن‌ها در زباله‌دان تاریخ خواهد بود هرچند که در ظاهر چند صباحی باشند.

حیدری مجد با تأکید بر اینکه وحدت استکبارستیزی در جهان نمایان می‌شود گفت: قرآن ما جهانی می‌شود و مدافعان حرم تمام‌قد ایستاده‌اند و اینگونه کسی نمی‌تواند جلوی پیشرفت دین اسلام را بگیرد.

وی افزود: وقتی دو انسان نمی‌توانند باهم گفت‌وگو کنند یک‌طرف که احساس آسیب و خطر می‌کند به فحاشی می‌افتد ازاین‌رو غرب نیز نسبت به فراگیری دین اسلام عاجز شده و دست به هتک حرمت می‌زند تا جلوی رشد دین اسلام را بگیرد.

این استاد حوزوی تأکید کرد: اروپا و غرب بدانند که تمدن پوشالی آنها رو به افول و تمام شدن پیش می‌رود و جهان به یک دین و یک مذهب خواهد رسید و آن‌هم دین کامل و جامع اسلام است.

وی با اشاره به جهانی‌سازی فکر اسلامی و قرآنی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تقسیم‌بندی بلوک شرق و غرب مطرح بود که امام خمینی (ره) یک جریان جدید به نام احیای تفکر اسلام ناب را مطرح کرد و جامعه را به سمتی برد که چیزی به‌عنوان بلوک شرق و غرب به آن معنا وجود ندارد و آنچه الآن مطرح است، جبهه اسلام و در مقابل آن، کفر است.

استاد جامعة الزهرا(س) خاطرنشان کرد: امروز جهان به‌سوی تمدن سازی و جامعه اسلامی در حرکت است و به‌زودی فکر قرآنی و دین ناب محمدی(ص) جهان را فرامی‌گیرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha