سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام فاطمیان

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: تلاش مدافعان سلامت جلوه‌ای از ایثار دوران دفاع مقدس است، در این بین ما باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرشتگان سلامت را یاری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر امروز در دیدار با اعضای مرکز درمانی شهر اقبالیه گفت: این روزها که مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت به مردم و بیماران هستند، نیازمند همراهی مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی می باشند.

وی ادامه داد: بهبودی بیماران مبتلا به کرونا آرزوی کادر درمانی و خانواده آنها است، چرا که با مرخص شدن هر بیمار مبتلا به این ویروس منحوس، روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با کرونا آماده تر می شوند.

حجت الاسلام فاطمیان اظهار کرد: تلاش مدافعان سلامت جلوه‌ای از ایثار دوران دفاع مقدس است، در این بین ما باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فرشتگان سلامت را یاری کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین  ضمن تقدیر  از حضور  طلاب و روحانیون در همراهی با کادر درمان، بیان کرد: امروز مشاهده می کنید که طلاب و روحانیون به خوبی وارد میدان نبرد با بیماری کرونا شده و حتی عزیزانی هم از این قشر مبتلا شده اند، ولی در کنار مردم هستند که جای خدا قوت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha