جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون بسیجی

حوزه/ حجت الاسلام خطاط از عضویت ۸۰۰ نفر از اساتید حوزه علمیه اصفهان در بسیج خبر داد.

حجت الاسلام عبدالامیر خطاط در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان با اشاره به وظیفه و اهداف اصلی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان در شهریور سال ۹۵ با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله طباطبایی نژاد تشکیل شد، در واقع بسیج اساتید حوزه علمیه مجموعه ای است که در آن فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور برای اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.

وی افزود: در حوزه علمیه استان اصفهان حدود ۸۰۰ نفر استاد حضور دارد که در سازمان بسیج اساتید عضو هستند؛ ماموریت بسیج اساتید در گام اول این است که برای اساتید سطح عالی حوزه برنامه ریزی کند..

حجت الاسلام خطاط به برگزاری نشست های بصیرتی با اساتید بسیجی حوزه علمیه اصفهان اشاره کرد و گفت: سال گذشته بالغ بر ۲۰ گردهمایی بصیرت افزایی برای اساتید بسیج برگزار نمودیم، علاوه برآن یکی از اقدامات دیگری که انجام شد تجلیل از ۶۰ نفر از ایثارگران، جانبازان و آزادگان اساتید بسیجی بود.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات بسیج اساتید در سال گذشته، بازدید علمی از مراکز و ارگان های علمی و به ویژه شرکت های دانش بنیان  همچون شرکت افتخار آفرین رویان، شرکت دانش بنیان بهیار صنعت مورد تجلیل رئیس جمهور در اصفهان بوده که جهت آشنایی اساتید با دستاوردهای انقلاب و نظام در این زمینه صورت گرفته است.

 مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان اصفهان، برگزاری همایش بزرگ حوزه انقلابی در اردوگاه شهدای درچه را از دیگر اقدامات بسیج اساتید حوزه اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: طی این همایش از ۱۰ نفر از اساتید عالی حوزه مصاحبه انجام شد و مقالات آنها منتشر گردید و هم چنین از دیگر کارهای بزرگ بسیج اساتید حوزه اصفهان برگزاری دوره های تربیت تعالی اساتید در مشهد مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: جزوات بصیرت افزایی از طرف سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه کشور با همکاری معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه  در سپاه برای اساتیدحوزوی به صورت ماهیانه تهیه می شود و عملا ارتباط مستمر و هماهنگی با اساتید بسیجی و حوزوی وجود برقرا شده است.

حجت الاسلام خطاط، مهم ترین وظیفه اساتید بسیجی را تربیت طلاب انقلابی و جهادگر در تراز انقلاب و در تمام عرصه ها بیان کرد و افزود: ماموریت این افراد این است که به جامعه امید بدهند و بصیرت افزایی کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha