جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ خدا قوت نماینده ولی فقیه در استان همدان به کادر درمان و نیروهای جهادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در بخش بستری بیماران کرونایی ضمن عیادت از بیماران، از خدمات و مجاهدت‌های کادر درمان و طلاب و گروه‌های جهادی فعال در این مرکز درمانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در بخش بستری بیماران کرونایی ضمن عیادت از بیماران، از خدمات و مجاهدت‌های کادر درمان و طلاب و گروه‌های جهادی فعال در این مرکز درمانی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمانی در طول ۹ ماه گذشته در میدان مبارزه با کرونا، اظهار داشت: در تمامی این ایام، وصف خدمت‌رسانی و مجاهدت مدافعان سلامت را بارها شنیده‌ایم، اما امروز این توفیق با ما یار بود و توانستیم از نزدیک بابت خدمات صورت گرفته تقدیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر از کادر درمان وظیفه همه ما است، گفت: آنچه امروز دیدیم از خودگذشتگی کادر درمان بود که با تمام وجود در حال ایثار بودند و با صبر و حوصله زیاد در حال خدمت به بیماران هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به حضور گروه‌های جهادی و طلاب در بیمارستان برای کمک به کادر درمانی، خاطرنشان کرد: باید از دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به جهت فراهم کردن شرایط حضور طلاب و گروه‌های جهادی در مراکز درمانی تقدیر داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه همراهی‌های مردم در هفته‌های اخیر باعث کاهش آمار مبتلایان و بیماران بوده، عنوان کرد: امروز همدلی و همراهی کادر درمان با طلاب و گروه‌های جهادی را مشاهده کردیم و امیدواریم با همراهی بیش از پیش مردم با کادر درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر چه سریعتر شر این ویروس منحوس از جامعه بشری برطرف شود.
بیشتر بخوانید: 
گفتنی است، در اوایل شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته امام جمعه همدان جز اولین نفراتی بود که با حضور در بیمارستان سینا همدان از کادر درمان تقدیر کرد و این دومین حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان در داخل بخش بستری بیماران کرونایی و تقدیر از مدافعان سلامت بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha