جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بابری مسجد

حوزہ/ عضو هیئت احوال شخصیه مسلمانان هندوستان و رئیس حزب رفاه هند گفت که به زودی در دادگاه برای مجازات مجرمان تخریب مسجد بابری اقدام خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با وجود این که دادگاه لکنهو، متهمان حزب BJP را به جرم توطئه برای تخریب مسجد بابری براساس شواهد ناکافی تبرئه کرده است اما ماجرا درباره این افراد هنوز به پایان نرسیده است، زیرا هیئت حقوقی مسلمانان (All India Muslim Personal Law Board) مجدداً درخواست تجدیدنظر در این زمینه می کند.

دکتر قاسم رسول الیاس، عضو هیئت احوال شخصیه مسلمانان هندوستان و رئیس حزب رفاه هند در این زمینه بیانیه ای را صادر کرد و گفت که به زودی در دادگاه برای مجازات مجرمان تخریب مسجد بابری اقدام و علیه این تصمیم تجدیدنظر می شود. وی گفت که تمام مقدمات این کار انجام شده است.

"قاسم رسول الیاس" گفت که درخواست تجدیدنظر به عهده اداره مرکزی تحقیقات CBI است.

الیاس گفت که "کمیسیون لیبرهان" در مورد تخریب بابری مسجد در گزارش خود به وضوح اعلام کرده است که همه این افراد مسئول هستند و سازمان "هندو پریشد" مسئول تخریب مسجد بابری هست. با این حال هیچ اقدامی علیه آنها انجام نشده است، چه ظلمی بزرگتر از این می تواند وجود داشته باشد۔

وی گفت که ما پرونده خود را در زمان تجدیدنظر در دادگاه تشکیل خواهیم داد.

لازم به ذکر است که دادگاه ویژه لکنهو در تاریخ ۳۰ سپتامبر همه متهمان را بر اساس شواهد ناکافی تبرئه کرد. دادگاه گفته بود که مدارک کافی برای توطئه در این پرونده وجود ندارد، و اضافه کرد که اشرار «ناگهان» به مسجد بابری حمله و آن را تخریب کردند.


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha