پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اجلاس

حوزه/ مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان از برگزاری اجلاسیه سراسری مسئولان پژوهش مدارس علمیه به صورت مجازی و با هدف آسیب‌شناسی برنامه‌های پژوهشی این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، هادی حصاری، مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان از برگزاری اجلاسیه سراسری مسئولان پژوهش مدارس علمیه به صورت مجازی و با هدف آسیب‌شناسی برنامه‌های پژوهشی این حوزه خبر داد و گفت: این اجلاسیه ۲۵ آذرماه همزمان با روز پژوهش با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این اجلاسیه را آسیب‌شناسی برنامه‌های پژوهشی سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ و تبیین رویکردهای پژوهشی حوزه علمیه خراسان در سال تحصیلی جاری برشمرد و افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام حسین کندری، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان و تجلیل از مدارس برتر در حوزه فعالیت‌های پژوهشی از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در پایان ابراز کرد: ۱۲۵ نفر از مسئولان پژوهش مدارس علمیه خواهران و برادران استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به صورت وبیناری و ۱۵ نفر نیز به صورت حضوری در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha