پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
image_2020_12_20-21_55_27_148_v64.jpg

حوزه/ همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، به همت مدرسه علمیه صالحیه تجریش از پرستاران بخش کرونا بیمارستان بقیة الله(عج) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، به همت مدرسه علمیه صالحیه تجریش از پرستاران بخش کرونا بیمارستان بقیه الله(عج) با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

در این مراسم که بدون حضور طلاب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ خانم اکرم رنجبر، پرستار بخش کرونا ضمن ابراز خوشحالی از بهبود شرایط فعلی کنترل کرونا در جامعه، گفت: با محدودیت های جدیدی که اخیرا اعمال شد، چند روزی است که به لطف خدا بخش بسته شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه خانم معصومه خیریان، مسئول آموزش و پرستار بخش کرونا نیز با تشبیه حال و هوای ایثارگران جبهه سلامت به زمان دفاع مقدس، گفت: حس ما در این وضعیت همان حس رزمندگان دوران دفاع مقدس بود با این تفاوت که در جنگ همه دشمن را از روبرو می دیدند، فلذا همه مردم پای کار بودند اما در این جنگ بیولوژیک، که دشمن شمشیر را از رو بسته و تمام قد به میدان آمده است، ایثار و مهربانی و از خود گذشتگی در همکاران به عینه قابل مشاهده است. همه این ها، به علاوه فرمایشات حضرت آقا به ما انگیزه می داد که وظیفه‌مان را به نحو احسن انجام دهیم.

در پایان، خانم فاطمه سادات شفیعی، مسئول بخش کرونا بیمارستان بقیة الله(عج) با تاکید بر روحیه ایثار کادر درمان و نیروهای جهادی که در بحث خدمات پزشکی همراه کادر درمان بودند، گفت: کادر درمان و بیماران کرونایی خاطراتی شیرین از حضور روحانیونی که در بخش کرونا فعالیت داشتند، دارند.

گفتنی است، زیارت سرداب امامزاده صالح (علیه السلام) هدیه ویژه معنوی مدرسه علمیه صالحیه به پرستاران بخش کرونا بیمارستان بقیة الله(عج) بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha