جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید

حوزه/ حجت الاسلام ملانوری سرپرست معاونت تبلیغ حوزه، در سفر به استان فارس از مدرسه امین نوع یک فاطمه زهرا سلام  الله  علیهای متوسطه اول و متوسطه دوم دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ملانوری سرپرست معاونت تبلیغ حوزه، در سفر به استان فارس از مدرسه امین نوع یک فاطمه زهرا سلام  الله  علیهای   متوسطه اول و متوسطه دوم دیدن کرد.

حجت الاسلام ملانوری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت موثر و خروجی مناسب این مدارس بیان داشت: کار شما، جهادی همراه با ایثار و فداکاری است تلاش مداوم و مستمر با کمترین امکانات و موانع موجود نشان از روحیه جهادی و دغدغه دینی شما در تربیت فرزندان این منطقه دارد و زبان از تقدیر شما در مقابل این همه تلاش و کوشش قاصر است.

وی در ادامه گفت: ما انتظار داریم مدیر محترم مدرسه امین فاطمه الزهرا و همکاران عزیزشان با توجه به تجربه و توانی که در تربیت دینی و علمی دانش‌آموزان دارند تجربیات خود را با بقیه مدارس امین به اشتراک بگذارند تا بقیه هم از این تجربیات بهره ببرند.

در پایان سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی از مدیران دو مدرسه و همکاران آن و همچنین از مبلّغات امین با اهدای لوح تقدیر، قدردانی و تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha