جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: بی شک گروه هایی که همواره به دنبال ایجاد دودستگی در بین مسلمین هستند به صورت مستقیم و غیرمستقیم وابسته به جریان های اسلام ستیز، سرویس های جاسوسی بیگانه، جریان جهانی صهیونیست و... هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در نشستی با جمعی از روحانیون اهل سنت شهرستان مریوان اظهار داشت: در سال های اخیر همه به عینه شاهد تفرقه در بین ملت های مسلمان و به دنبال آن ایجاد فرقه ها و گروه های تروریستی بنام اسلام بوده ایم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: تشکیل گروه های تروریستی در صورتی است که اسلام ناب محمدی (ص) با هرگونه خشونت به شدت مخالف است تا جایی که در بسیاری از آیات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین، توجه خاصی به حفظ حریم برادر مسلمان شده است.

وی ادامه داد: ظهور گروه های تروریستی به نام اسلام و با پرچم اسلام، توطئه ای ننگین از سوی دشمنان دین رسول الله (ص) است، این گروهک ها با تحریک و حمایت دشمنان اسلام به دنبال تعریف جدیدی از چهره اسلام در بین سایر ادیان هستند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان برای ایجاد موج اسلام هراسی در جهان، بیان کرد: در دهه های اخیر آمارهای مستندی از گرایش بسیار بالای جوانان غربی به دین مبین اسلام ارائه می شد که این خود زنگ خطری برای جریان های سکولار، صهیونیستی و... دنیای استکبار بود.

امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: دشمنان به دنبال راهکاری برای نشان دادن چهره ای ساختگی از دین رحمانی اسلام بودند و امروز وجود این همه گروه تروریستی در کشورهای اسلامی نتیجه برنامه ریزی دشمنان برای تخریب جایگاه اسلام در جهان است.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که برخی از تعصبات کورکورانه ما را از مسیر اصلی اسلام دور کند، افزود: بی شک کسانی که  به دنبال پررنگ کردن اختلاف سلایق و عقاید مسلمین هستند به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نه شیعه اند و نه سنی.

این عالم اهل سنت گفت: بی شک گروه هایی که همواره به دنبال ایجاد دودستگی در بین مسلمین هستند به صورت مستقیم و غیرمستقیم وابسته به جریان های اسلام ستیز، سرویس های جاسوسی بیگانه، جریان جهانی صهیونیسم و... هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام وحدت و اتحاد بین مسلمانان باعث بقای اسلام است. الحمدلله بسیاری از بردران اهل سنت این را خوب میدانند. خدا واحد، دین واحد، قبله واحد، پیامبر واحد، پس بهانه ای برای دو دستگی نیست. مرحبا به بزرگان اهل سنت و شیعه منادی وحدت