سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امیرحسین قاضی زاده هاشمی

حوزه/ رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، به تشریح نحوه رسیدگی به موضوع برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خانه ملت اعلام کرد: حادثۀ درگیری نماینده مجلس شورای اسلامی با مامور راهور در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

جنجال آقای نماینده برای عبور از خط ویژه | دستور پیگیری فرمانده ناجا + فیلم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از رسیدن گزارش‌ها و ادعاهایی مبنی بر درگیری نماینده مجلس و یکی از مامورین پلیس راهور،  هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری‌ها را برای بررسی صحت و سقم و چگونگی موضوع آغاز کرد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌ها، گزارش نیروی انتظامی در این باره هنوز به مجلس ارسال نشده است. 

رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این هیئت ادعاهای موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم و احراز تقصیر، برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

گفتنی است، این اتفاق روز گذشته در خیابان انقلاب اسلامی تهران در محدوده  دروازه دولت رخ داده و نماینده مجلس که گفته می شود علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی است، پس از آن که از ورودش به خط ویژه ممانعت شده، طبق گفته مامور راهور و تایید مردم حاضر در صحنه، به او سیلی زده است.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha