شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 940830
۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس

حوزه/ نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای قانون هیچ تفاوتی بین افراد نیست و ما هیچ شأنی جز مطیع قانون بودن و خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم، به همین دلیل از مردم عزیز که احساساتشان جریحه دار شد، عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، گفت: قرار بود این ویدئو در همان اولین ساعات بعد از واقعه ضبط و منتشر شود، اما در چند روز گذشته از طرف دلسوزان و بزرگان مرتب دعوت به صبر و سکوت شدم تا فضا آرام و ابهامات برطرف شود، اما متأسفانه هر لحظه بر ابهامات ماجرا افزوده شد و مجبور شدم ماوقع را بصورت کامل در سایت و رسانه های خودم منتشر کنم.

بیشتر بخوانید:

جنجال آقای نماینده برای عبور از خط ویژه | سیلی قانون گذار به گوش قانون!! + فیلم

وی که در بیانیه ای سیلی زدن به سرباز راهور را رد کرده بود، با عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: از تک تک مردم عزیز که به هر دلیلی احساساتشان جریحه دار شد، عذرخواهی می کنم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدام سرباز راهور، ادامه داد: کاملاً بدیهی در اجرای قانون هیچ تفاوتی بین افراد وجود ندارد و ما هیچ شأنی جز مطیع قانون بودن و خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم به همین دلیل هم از سرباز راهور که با اجرای قانون مانع ورود خودروی ما به خط ویژه شد، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

عنابستانی: به مأمور راهور سیلی نزدم

پلیس برخورد «عنابستانی» با سرباز راهور را تایید کرد

عنابستانی اضافه کرد: شما هم ممکن است اگر توهین بشنوید، عصبانی شوید، به هر حال ما همه انسان هستیم و ممکن است در مقابل توهین دچار خطا شویم. با این وجود باید بیشتر به خودم مسلط می بودم و در همین حد عصبانیت هم اشتباه کردم، به همین دلیل مجدداً عذرخواهی می کنم.

وی در پایان گفت: از مردم حوزه انتخابیه ام هم که روزهای سختی بر آنان می گذرد و من شرمنده آنها شدم، عذرخواهی می کنم. مردم بدانند که خاک پای آنها و به ویژه مدافعان وطنم هستم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    اي كاش همون موقع كه سرباز مانع ورود شما به خط ويژه شد ازش تشكر مي كردي تا راننده شما ازشما ادب و قانون مندي را ياد مي گرفت نه الان و عذر خواهي اجباري جديدا خوب باب شده هركسي گير ميكنه مي خواد بايك عذر خواهي مسئله را پكش كنه
  • حسینی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    همون اول باید بابت قانون شکنی عذرخواهی می کرد نه بعد از این همه سرو صدا. ای کاش مسئولان یاد بگیرند بابت قصور و تقصیرها از مردم عذرخواهی کنند.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    1 0
    صد افسوس که تا قبل از محاکمه و قضایی شدنتان تکذیب می کردید و وقتی دیدید فرمانده ناجا با جدیت پیگیر موضوع است و دوربین هایی نیز فیلم شما را ضبط نموده اند و پرونده به قوه قضاییه ارجاع شد تازه یادتان افتاد عذرخواهی کنید؟!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 0
    جالبه از سربازي كه بهش سيلي زده عذرخواهي نكرده و گفته (از سرباز راهور که با اجرای قانون مانع ورود خودروی ما به خط ویژه شد، تشکر می کنم.) از روز اول كه منكر قضيه شده بود حالا كه فيلمش پخش شده داره عذرخواهي ميكنه
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    عذر خواهی دردی از کسی درمان نمیکنه.. گند بزنیم عذر خواهی کنیم