پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخورد یکی از نمایندگان مجلس با یک سرباز راهور، خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد، زیرا سربازان مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند. کسی حق ندارد نسبت به ماموران ناجا برخوردی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در کلاس درس اخلاق پرسنل انتظامی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: شما مدافعان نظم و امنیت و ناموس ملت هستید و از زحمات شبانه روزی شما در برقراری نظم و امنیت قدردانی می کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خداوند فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت و تقوا و اخلاق قرار داده و انسانی که بر این محور حرکت کند، انسان است و همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده‌اند تا راه انسان شدن شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می‌دانیم راه رسیدن به قله‌های معنویت و اخلاق از کجا می‌گذرد و بدانیم کسی با ولنگاری اخلاقی و دزدی و زورگویی به جایی نرسیده و آبرو کسب نکرده است.

 استاد حوزه با خطاب قرار دادن پرسنل پلیس گفت: باید قدر بدانید که خداوند شما را در مسیر ایجاد امنیت مردم قرار داده و به مردم آرامش خاطر می‌دهید و مردم به شما اعتماد می‌کنند، در هر جایی نیروی انتظامی حضور دارد، مردم احساس آرامش می‌کنند و حافظ امنیت هستند که بسیار ارزشمند و با قیمت است.

امام جمعه یاسوج افزود: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر هستید؛ همه انبیا برای ایجاد امنیت بوده‌اند تا جان و اخلاق مردم در امان باشد؛ بعضی‌ها به اخلاق و معنویت توهین می‌کنند و محفل گناه تشکیل می‌دهند تا دین و اخلاق مردم مورد هدف قرار گیرد که شما هم وظیفه پیشگیری دارید.

وی در ادامه با اشاره به برخورد یکی از نمایندگان مجلس با یک سرباز راهور، خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد، زیرا سربازان مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند. کسی حق ندارد نسبت به ماموران ناجا برخوردی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha