سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار حمیدی - رئیس پلیس راهور تهران

حوزه/ رئیس پلیس راهور تهران درباره موضوع سرباز راهور گفت: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت سرباز راهور در خط ویژه، گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

بیشتر بخوانید:

جنجال آقای نماینده برای عبور از خط ویژه | دستور پیگیری فرمانده ناجا + فیلم

وی افزود: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: مستندات در این رابطه را برای مرجع قضایی ارسال کرده‌ایم.

«قالیباف» دستور بررسی دقیق و برخورد بدون مسامحه داد

دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی هم با انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره اقدام علی اصغر عنابستانی، نوشت: «در برابر قانون همه مساوی هستند. مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و اولین مدافعش حقوق آنهاست. در حادثۀ اخیر، به محض شنیدن اولین گزارش‌ها، دستور بررسی دقیق ماوقع صادر شد؛ در صورت احراز تخلف، هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد».

 بیشتر بخوانید:

حادثه درگیری نماینده مجلس با مامور راهور در حال بررسی است

عنابستانی: به مأمور راهور سیلی نزدم

گفتنی است، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی است، پس از آن که از ورودش به خط ویژه در خیابان انقلاب اسلامی تهران محدوده  دروازه دولت ممانعت شده، طبق گفته مامور راهور و تایید مردم حاضر در صحنه، به او سیلی زده است.

البته، نماینده سبزوار در مجلس، روز گذشته سیلی زدن به سرباز راهور را رد کرده و گفته بود: سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، بعد از این توهین، آن‌ها از پشت و جلو راه را به روی ما بستند و این باعث شد تا شلوغ شده و با حضور جمعیت، التهاب ایجاد شود. ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم، لذا اینکه گفته می‌شود که بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده ام، اصلاً صحت ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرزایی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    فحاشی ،جوسازی،و برخورد فیزیکی افسر وسربازش را هم تایید کرده. متاسفانه برخوردهای توهین آمیز بعضی پرسنل نیروی انتظامی با مردم توسط این نیرو پیگیری نمی شود تا اینکه به اینجا میرسد یک سربازش به نماینده مردم باتون میزند و طلبکار هم می شود