پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امر به معروف

حوزه/قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: از دستگاه قضا درخواست داریم که آمران به معروف و ناهیان از منکر را به معنای واقعی مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی، امروز در جلسه سازمان‌های قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: یکی از کارهای اساسی مسئولان در کشور، عمومی کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باشد.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: مسئولان باید فلسفه واقعی سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه تبیین کنند تا مردم بهتر و کاملتر با این مهم آشنا شوند. باید این سنت الهی و اسلامی را از همان اوان کودکی به فرزندانمان آموزش دهیم تا در آینده بتوانند به بهترین نحو ممکن این فرضیه دینی را ادا کنند.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهادینه سازی این فرضیه الهی و دینی در سطح جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات میدانی ستاد، بزرگترین مانع گسترش و همگانی شدن ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ترس از عواقب آن است، بنابراین از دستگاه قضا درخواست داریم که آمران به معروف و ناهیان از منکر را به معنای واقعی مورد حمایت قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    آمران به معروف و ناهی از منکر باید در مدارس تربیت و اهمیت کار و نتیجه ی ترک آن را آموزش ببینند