چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

 حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهدا کسانی هستند که با لبیک به فرمان رهبر و مقتدایشان از با ارزش ترین سرمایه انسانی که جانشان بود، گذشتند تا امروز جامعه در آسایش و امنیت کامل به سر ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا، عصر امروز در آیین «میهمانی لاله ها» و عطر افشانی مزار شهدای والا مقام، گفت: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون شهیدانی می دانیم که با نثار خون خود درخت انقلاب، آزادی و آزادگی را در کشور آبیاری کردند.

وی ادامه داد: شهدا کسانی هستند که با لبیک به فرمان رهبر و مقتدایشان از با ارزش ترین سرمایه انسانی که جانشان بود، گذشتند تا امروز جامعه در آسایش و امنیت کامل به سر ببرد.

 معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به خاطر ایثارگری شهیدان است.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر ملت ها و آزادیخواهان جهان، اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی، تاثیر بسزایی در جهان خصوصا جهان اسلام گذاشت و دلیل آن هم پیروی از منویات ائمه معصومین علیهم السلام بود.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی یک مکتب و دانشگاه برای مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان است، گفت: درس‌هایی که این شهید والامقام به جامعه دادند باید همواره مورد توجه باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین گفت: بدون شک سرافرازی و عزت امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری ایثارگران و شهدا و تمام کسانی است که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی حرکت و در این مسیر نورانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha