پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مدرسه دارالحکمه آبیک ظرفیت بالایی در جذب طلاب علوم دینی دارد و در آینده ای نه چندان دور می تواند ۲۰۰ طلبه را پذیرش کند

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در حاشیه بازدید از مدرسه دارالحکمه شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: خوشبختانه مدرسه دارالحکمه آبیک با توجه به پیگیری های مستمر راه اندازی شده و طلاب می توانند در این فضای معنوی به تحصیل بپردزاند و امیدواریم شاهد پرورش طلاب و فضلای زیادی در این مدرسه باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: طلاب در بدو ورود به مدرسه با اصول فرهنگ، انقلاب و سیره شهدا آشنا شده و در هم آمیختگی این موضوعات نشان دهنده آن است که مدیران مدرسه دوراندیشی خاصی نسبت به موضوع تربیت دارد.

وی ادامه داد: اطلاعات پایه و جامع مورد نیاز یک طلبه با اقدامات بسیار هنرمندانه ای در گوشه گوشه این مدرسه نقش گرفته که باعث تربیت و پرورش بهتر طلاب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که شهرستان آبیک علمای شاخصی را به جامعه تحویل داده و کشور از برکات آنان بهره مند شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رسیمت یافتن مدرسه علمیه دارالحکمه آبیک، اظهار کرد: ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور مدرسه ای فاخر در این شهرستان تشکیل دهیم که ظرفیت پذیرش ۲۰۰ طلبه را داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آبیک یکی از شهرهایی مهم و پرجمعیت استان با استعداد اقتصادی بالا و نزدیک به پایتخت است و از این رو انتظارمی رود مسئولان ارشد شهر با کمک خیرین در صدد ساخت مدرسه ای بزرگ باشند، تا ضمن فراهم آوردن امکان تحصیل جوانان مومن و علاقمند به معارف دینی، آینده دینی اخلاقی و فرهنگی این شهرستان و استان را تضمین کنند و اینجانب به عنوان خدمتگزار ارشد حوزه علمیه استان نیز تمام توان خود را برای پشتیبانی این امر و تحقق آن به کار خواهم بست.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha