جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: نظام جمهوری اسلامی با توجه به پیشرفت ها و دستاوردها و بنا به تحلیل های متعدد تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار شورای بسیج طلاب حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی بنا به سخنان و تحلیل های دانشمندان و سیاستمداران مختلف به ثبات، قوام و استحکام مطلوبی رسیده و تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده است.

وی خاطرنشان کرد: با مقایسه انقلاب اسلامی با دوران رژیم پهلوی به این نتیجه می رسیم که در دوره طاغوت، کشور و مردم ایران از عزت و استقلال  برخوردار نبودند و انقلاب اسلامی به کشور عزت و استقلال بخشید.

 مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز ابر قدرت های عالم اعتراف می کنند که نمی توان با ایران وارد جنگ و ستیز شد و این دستاورد و پیشرفت با وجود تمامی دشمنی ها و کارشکنی ها به وجود آمده که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

 وی ادامه داد: حوزه علمیه برای برگزاری برنامه های بسیج مصمم است و در مناسبت های مختلف و برنامه های متعدد طلاب بسیجی نقش خود را ایفا می کنند، البته این فعالیت ها با کاهش شیوع کرونا افزایش خواهد یافت.

مدیر حوزه علمیه قزوین  تصریح کرد: فعالیت های بسیجی حوزه علمیه خواهران هم مطلوب ارزیابی می شود که از آنها هم حمایت های لازم صورت خواهد گرفت، البته حوزه علمیه به دنبال افزایش برنامه ها در هر ۲ بخش برادران  و خواهران است.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha