جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزشی «هفت شهر عشق»

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی «هفت شهر عشق» ویژه بانوان طلبه و مبلغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران دوره آموزشی «هفت شهر عشق» را با هدف نشر معارف دفاع مقدس از دریچه هنر برگزار  می کند.

وی با بیان این که این دوره از ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز می شود و تا پایان بهار سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، افزود: این دوره در صورت امکان به صورت حضوری و الا به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: بانوان طلبه و مبلغی که توانایی تولید آثار هنری و رسانه ای را داشته و علاقه مند به نشر معارف دفاع مقدس در گرایش‌های مختلف همچون «طراحی»، «تدوینگری»، «مستندسازی»، «برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی»، «نویسندگی»، «فیلمنامه و نمایشنامه»، «نقاشی»، «بیان» و... هستند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان با مراجعه به آدرس اینترنتی http://poll.whc.ir/۷۱۹۷۹۲ می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره اقدام کنند.

خانم جلالی با بیان این که دوره مذکور به صورت علمی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان با توجه به تخصص خود اقدام به تولید اثر می کنند، گفت: آثار تولید شده در این دوره، در قالب نمایشگاهی برای بازدید عموم عرضه خواهد شد و از برترین های دوره نیز تقدیر صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha