جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر سابق جامعه الزهرا(س) گفت: همواره پیرو قوانین و مصوبات جامعه الزهرا(س) بودم و در اجرای مصوبه‌ای عمدا کوتاهی نکردم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی در مراسم تجلیل و قدردانی از مدیریت جامعة الزهرا و معارفه سرپرست جدید طی سخنانی با کارکنان جامعة الزهرا(س) با اشاره به مشکلات و حوادثی که در طول خدمت تاکنون رخ داده اظهار داشت: علت استعفای بنده که یک سال گذشته آن را تقدیم کردم به آن دلیل بود که دوره سه ساله مدیریت تمام شده بود و برای دوره بعدی قرار نبود باشم.

وی بیان داشت: بحث بودجه و مدرک، مشکلاتی است که هنوز وجود دارد و این ها علت مُحدثه بودند. بیماری فشار خون نیز مرا اذیت می کند ولی چنین نیست که مرا از پای درآورده باشد، بنده اکنون آمادگی چهار، پنج کلاس درس را دارم ولی مسئله بیماری بهانه نبود و گرچه بخشی از فشار خونی که دارم به دلیل همین گرفتاری ها و مشکلات است.
رئیس سابق جامعه الزهرا(س) عنوان کرد: به مقام معظم رهبری نیز این مسائل و علت استعفا را عنوان کردم و خدا را شاکرم که پذیرفتند.
وی ابراز داشت: از روز اول مدیریت، همواره پایبند قوانین و مصوبات بودم و یاد ندارم مصوبه ای را عمدا عمل نکنم. برای پرداخت حق اولاد فقط برای زنان سرپرست خانوار ایستادم و در اختیار گذاشتن اطلاعات طلاب به مرکز خدمات کوتاهی نکردیم.
وی افزود: در پرداخت وام هفت میلیونی با دلیل کرونا، گفتند به همه باید داده شود و وام های دیگری نیز که توزیع شد اختیارش با ما نبود.
حجت الاسلام مدنی تصریح کرد : اعلام کردیم همه ارگان هایی که در داخل جامعة الزهرا فعالیت می کنند باید تحت مدیریت جامعه الزهرا باشند و در کمبود بودجه برای جامعه الزهرا(س) ۶ ماه مقاومت کردم. در صدور چند هزار مدرک برای طلاب، تثبیت کتاب سال جامعه الزهرا و کانون بازنشستگان تلاش کردیم.
وی اظهار کرد: هیچ ویژگی در جامعه الزهرا برای خودم قائل نبودم و همواره در کنار شما بودم .
رئیس سابق جامعه الزهرا عنوان کرد: حقیقتا مشکلات سنگینی در مسیر پیش رو بود در پرداخت حقوق و در یک برهه از زمان ۲۰ درصد بودجه جامعه الزهرا(س) را کسر کردند بنده اجازه ندادم این خبر به پرسنل برسد و موجب ناراحتی شود.
وی ابراز کرد: تعداد زیادی از نیروها چندین سال ساعتی کار می کردند که  در تغییر وضعیت آن ها پیگیر بودم و تعدادی را انجام و برخی نیز درحال انجام است.
رئیس سابق جامعه الزهرا(س) ادامه داد: گروه های علمی جامعه الزهرا، ستون فقرات این مجموعه بزرگ هستند و در تغییر وضعیت نیروهایش مُصرّ بودم.
وی بیان کرد: مسئله خروج از قانون کار ، اختیار دست ما نبود و اداره کار با کسانی که در شرف بازنشستگی بودند رفتار شایسته ای نداشت که این مسئله را با دفتر مقام معظم رهبری درمیان گذاشتم .
وی افزود: پروژه جدید جامعه الزهرا هزار میلیارد تومان سرمایه لازم دارد که پیمانکار آماده شروع کار است و امید داریم اعتبار آن آماده شود.
رئیس سابق جامعه الزهرا عنوان کرد: دوره تربیت معلم در جامعه الزهرا تاکنون دو دوره آن برگزار شده و ما باید اساتید بسیاری در این مجموعه تربیت و به استان های دیگر معرفی کنیم.
وی افزود: نشر چهار مجله تخصصی و ۱۲ مجله داخلی از فعالیت های بزرگ جامعه الزهرا(س) است.
وی ادامه داد:  امید داریم جامعه الزهرا به جایی برسد که نیاز به بودجه دولتی نداشته باشد.
وی عنوان کرد: جامعه الزهرا(س) همچنان تحت نظر مقام معظم رهبری بوده و قرار نیست با جایی ادغام شود.

پ313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha