سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلامت جنسی

حوزه/ کارشناس خانواده گفت: رفتارهای مخاطره‌آمیز سلامت جنسی زوجین را به خطر می‌اندازد که باید با آموزش‌های لازم خانواده‌ها را از آن آگاه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نازنین حقیقت بیان در نشست علمی که با موضوع تأثیر سلامت جنسی بر بهبود روابط زناشویی به همت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: آگاهی از مسائل جنسی قبل از ازدواج تربیت جنسی نام دارد و در کنار این مهم اختلال جنسی به این شکل نیست که بعد ازدواج پدید بیاید احتمالاً قبل ازدواج بوده که بعداً بیماری‌های جنسی بر آنها عارض می‌شود.

وی ادامه داد: در درمان‌های جنسی زن و مرد هر دو باید حضور داشته باشند اما معمولاً خانم‌ها به علت ترس از طلاق به‌تنهایی می‌آیند و یا آقا هم همین‌طور که اینها برمی‌گردد به طرح‌واره‌های رهاشدگی، کسی که طرح‌واره رهاشدگی دارد دائم فکر می‌کند توسط اطرافیان رها و طرد شده است.

حقیقت بیان، ابراز داشت: متأسفانه خودارضایی و دیدن فیلم‌های پورن آثار بدی را روی افراد می‌گذارد و در واقع سلامت جنسی زوجین را به خطر می‌اندازد.

این متخصص بالینی بیان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و بهره‌مندی از نظر کارشناسان خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلات افراد را حل کند که نباید این مهم را نادیده گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha