پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خرید لباس نو برای نیازمندان در آستانه‌ی سال نو توسط قرارگاه جهادی طلاب مدرسه علمیه امام سجاد(ع)

حوزه/  مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) ملاثانی از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خرید پوشاک برای نیازمندان در آستانه‌ سال نو توسط قرارگاه جهادی امام سجاد(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام علی عنافجه، مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) ملاثانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه پرداخت و اظهارداشت: طلاب مدرسه علمیه امام سجاد(ع) اقدام به راه‌اندازی قرارگاهی به نام امام سجاد(ع) کرده که متشکل از گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) و مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) می‌باشد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه زیر نظر مدرسه علمیه و دفتر امام‌جمعه شهرستان فعالیت می کند، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، توزیع بسته‌های کمک‌آموزشی ازجمله لوازم‌التحریر، کمک‌های مؤمنانه، توزیع و تولید ۱۵ هزار ماسک به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین ازجمله اقدامات جهادی قرارگاه جهادی امام سجاد است.

حجت‌الاسلام عنافجه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات اخیر قرارگاه جهادی امام سجاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خرید لباس نو برای نیازمندان شهرستان باوی در آستانه‌ی سال نو است که به زودی توزیع خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) در ادامه به مسئله آموزش طلاب اشاره و بیان کرد: کلاس‌های درس  طلاب مدرسه در ابتدا به‌صورت حضوری برگزار می‌شد ولی در حال حاضر با بحرانی شدن اوضاع کرونایی استان و دستورالعمل ستاد کرونای شهرستان باوی، کلیه کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اینکه طلاب مدرسه دچار افت تحصیلی نشوند آن‌ها را به سه گروه تقسیم کرده و برای هر گروه فردی به عنوان مدیر انتخاب کردیم تا پیگیر مباحث درسی و تقریرات طلاب باشد. همچنین اساتید پایان هر هفته دروس شنبه تا چهارشنبه را با طلاب مرور کرده و اشکالات آن‌ها را برطرف می‌کنند.

حجت‌الاسلام عنافجه در پایان گفت: طلاب مدرسه موظف هستند روزانه تمامی فایل‌های صوتی اساتید را گوش داده و تا قبل از ساعت ۱۲ روزانه ۴ تقریر درسی را برای مدیر گروه‌های خود ارسال کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha