دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد - امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، خطاب به طلاب جهادی مستقر در بیمارستان‌های کرونایی، گفت: باید به مسائلی همچون "دعا" توجه ویژه کرد؛ چراکه دعا همه چیز را زیر و رو می کند. زمانی که به بیمارستان‌ها می روید به این مسائل نیز توجه کرده و بیماران را با مسائلی همچون "دعا" آشنا نمائید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در دوره تبلیغی-بالینی شیوه ارتباط با بیماران که از سوی حوزه علمیه خوزستان به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه کشور در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: فرصت های پایانی ماه رجب، بهترین زمان برای تلاش جهت دستیابی به قرب الهی است.

وی افزود: همه تلاش‌های انسان برای رسیدن به قرب الهی او را مهیا می‌کند تا در شب قدر، در پیشگاه امام زمان‌(عج) حاضر شود. انسان باید اعمال خود را محاسبه کند و بداند که دیروز و امرور او چه تفاوتی کرده است.

امام جمعه اهواز، بیان کرد: روزهای مبارکی که در روایات به آنها اشاره شده است باید قدر دانسته شوند، مثل شب‌های جمعه که انسان از جهت معنوی می تواند در آن به قرب الهی برسد. هر کدام از این روزها اثرگذاری خودشان را دارند و باید قدرشان را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، اظهار کرد: شیطان خیلی تلاش می کند که انسان را وسوسه و از مسیر درست منحرف کند. در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا که دنیا با آن مواجه است، اگر تقوای الهی باشد خدای متعال رزق را از جایی که انسان فکرش را هم نمی کند، می رساند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف طلاب جهادی مستقر در بیمارستان‌ها این است که علاوه بر پرداخت به مسائل روانشناختی، مباحث ذاتی خود که مباحث طلبگی است را انجام دهند. وظایف طلبگی را نباید فراموش کرد.

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان اینکه آرامش‌بخش بیماران باشید با «ذکرالله» گفت: باید به مسائلی همچون "دعا" توجه ویژه نمود؛ چراکه دعا همه چیز را زیر و رو می کند. زمانی که به بیمارستان‌ها می روید به این مسائل نیز توجه کرده و بیماران را با مسائلی همچون "دعا" آشنا نمائید.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha