جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی‌ها حاصل تفکر انقلابی هستند و حاصل تفکر لیبرال، افرادی هستند که توانایی اداره قیمت مرغ و تخم مرغ را هم ندارند، گفت: مسئولی که دروغ می‌گوید و حقوق نجومی دریافت می‌کند، حرف ولایت را نمی‌شنوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جشن میلاد امام زمان(عج) در جمع مردم شهر بهار، با تاکید بر اینکه آنچه باعث ایجاد آرامش در انسان می‌شود، ایمان است، اظهار داشت: اینکه حضرت امام(ره) در سخت‌ترین شرایط نیز می‌فرمودند ما مامور به انجام وظیفه هستیم نه حصول نتیجه، نشان از آرامشی در وجود ایشان داشت که نشات گرفته از ایمان و اتکا به خداوند است.

وی با بیان اینکه بنا به آیات قران، حاکمیت دنیا متعلق به مستضعفین خواهد بود، گفت: حاکم شدن ارزش‌های الهی در جامعه، آرزوی همه انبیا الهی در طول تاریخ بوده و انقلاب اسلامی نیز در همین راستا شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی تنها مختص ایران نیست، بلکه باید به تمام جهان صادر شود و دنیا را آماده ظهور حضرت حجت(عج) کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار، باید با حرکت و تلاش همراه باشد، عنوان کرد: با توکل به خداوند و استعانت و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌توان در مسیر رسیدن به اهداف اصلی، موفق شد چرا که اهل بیت کشتی نجات هستند و هر کس سوار بر این کشتی باشد، قطعا نجات پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صبحت‌های خود با بیان اینکه هر زمان پیرو ولایت بوده‌ایم، به موفقیت دست یافته‌ایم، مطرح کرد: اگر کسی از قطار انقلاب پیاده شود، خود او متضرر خواهد شد، چرا که انقلاب با قدرت به مسیرش ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی‌ها حاصل تفکر انقلابی هستند و حاصل تفکر لیبرال، افرادی هستند که توانایی اداره قیمت مرغ و تخم مرغ را هم ندارند، گفت: مسئولی که دروغ می‌گوید و حقوق نجومی دریافت می‌کند، حرف ولایت را نمی‌شنوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم روی کار آمدن یک دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی، مطرح کرد: در انتخابات، مردم باید مراقب دوگانه سازی معیشت و مذاکره باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha