جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آية الله النجفي خلال استقباله لوفدٍ من البرلمان الأوربي

حوزه/ هیئتی از پارلمان اروپا و شماری از مشاوران، پژوهشگران و سیاستمداران با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از پارلمان اروپا و شماری از مشاوران، پژوهشگران و سیاستمداران با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

آیت الله نجفی از موضع گیری ها در مخالفت با سیاست دخالت در عراق، به ویژه اشغالگری در عراق و تصرف ثروت های آن استقبال کردند و از اعضای اتحادیه اروپا خواستند از ملت های ستم دیده و مظلوم از جمله عراق، سوریه و یمن حمایت کنند.

تروریسم همچنان توسط قدرت های شرور حمایت می شود

ایشان با اشاره به اینکه نجف اشرف در کنار فرزندان عراق، تروریسم (القاعده و داعش) را از بین برده و بیرون رانده است، افزودند: تروریسم همچنان توسط قدرت های شرور حمایت می شود و باقی است.

معظم له با بیان اینکه وجود تروریسم اهانت به اسلام است، تصریح کردند: مشکل تروریسم این است که شعار اسلام سر می دهد، در حالی که اسلام دینِ محبت، برادری، صلح، دوری از افراطی گری و الحاد است.

لزوم موضع گیری کارآمد در مبارزه با تروریسم و جلوگیری از گسترش سلاح

این مرجع تقلید شیعه، اتحادیه اروپا را به اتخاذ موضع گیری های کارآمد در مبارزه با تروریسم و جلوگیری از گسترش سلاح و ابزار کشتار جمعی و ویرانی دعوت کردند و این سلاح را عامل اصلی مصیبت ملت ها دانستند و از آنان خواستند راه را بر سیاستمدارانی که در مسیر گسترش ویرانی تلاش می کنند، ببندند.

هیئت پارلمان اروپا نیز از استقبال گرم آیت الله نجفی تشکر کرد و گفت: به نجف اشرف آمدیم تا از مرجعیت بیاموزیم و وظایف پارلمان اروپا در قبال عراق و ملت های منطقه را بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی نشان IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 0
    بسیار ساده لوحی است نیات و انگیزه های هیئت پارلمان اروپا را باور کردن‼️ و مکررا پروژه ایجاد اختلاف بین علمای شیعه با ترفند بزرگنمایی و ایجاد تقابل های نامحسوس در دستور کار است"آیت الله العظمی" لقب حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام است و نباید برای سایرین بکار رود‼️این یک نظر نیست! انشاالله مدیریت خبرگزاری حوزه عمل نمایند.
  • بی نشان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام علیکم ،عزیزان بهتر نبود نکته ایی که در مورد فقه سیاسی عرض شد؛ حذف نمی شد؟!