جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو بر اساس سند چشم انداز حوزه های علمیه خواهران ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای تعالی روزافزون آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به مناسبت آغازین روزهای کاری سال ۱۴۰۰ پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

اعضای هیئت امنا، مدیران، کادر و طلاب مدارس علمیه خواهران استان سمنان

سلام علیکم

فرارسیدن رستاخیز باشکوه و پرطراوت طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس خداوند منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر روند اجرایی حوزه ها نیز اثر گذاشت، اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی اولیای محترم مدارس اعم از امنا ، مدیران و کادر در کنار اساتید و تمامی خواهران طلبه تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و با به ظهور رساندن جلوه های جدید تعلیم و تعلّم به همراه جهاد خدمت رسانی در عرصۀ مواسات بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ (بقره ۱۴۸) حاضر شدیم.

اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو بر اساس سند چشم انداز حوزه های علمیه خواهران ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای تعالی روزافزون مجموعۀ حوزه علمیه خواهران استان سمنان و انجام فعالیتهای جدید علمی، پژوهشی و فرهنگی آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با عرض تبریک  به مناسبت آغاز بهار طبیعت که امسال با رایحه خوشایند اعیاد شعبانیه به ویژه فرخنده روز ولادت بهجت آفرین حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عجین و عطرآگین شده است، ضمن آرزوی سالی سرشار از عافیت و سلامتی برای آحاد ملت ایران به خصوص شما همکاران گرامی و خانواده محترمتان ، امیدوارم به حول و قوه الهی، توفیق هر چه بیشتر در خدمت به اسلام عزیز و همچنین ملت شهیدپرورمان را داشته باشیم .

امیدوارم در پناه حضرت حق و در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت رهبری معظم انقلاب موفق و پیروز باشید.

و من الله التوفیق

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha