شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیده بان الازهر

حوزه/ دیده بان مبارزه با افراطی گری نسبت به پیام های تحریک آمیز داعش به پیروان خود که به "گرگ های تنها" موسوم هستند و تشویق آنها به انجام حملات بیشتر در ماه رمضان، هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دیده بان مبارزه با افراطی گری وابسته به الازهر مصر نسبت به پیام های تحریک آمیز داعش به پیروان خود که به "گرگ های تنها" موسوم هستند و تشویق آنها به انجام حملات بیشتر در ماه رمضان، هشدار داد.

به گفته دیده بان الازهر، گروهک تروریستی داعش، "گرگ های تنها" را به انجام حملات علیه کسانی که آنها را "صلیبی ها" و "مرتدها" نامیده، دعوت کرده است و این مطلب را روزنامه اسپانیایی "لاراثون" نیز تأیید کرده است.

این مرکز مبارزه با افراطی گری اشاره کرد: با توجه به تکرار فراخوان های تحریک آمیز داعش، دیده بان الازهر بار دیگر نسبت به تلاش گروهک تروریستی داعش و سازمان های تروریستی دیگر برای سوء استفاده از درگیری کشور ها با مقابله با شیوع ویروس کرونا و جشن آغاز ماه مبارک رمضان، در جهت اجرای حملات تروریستی هشدار می دهد و می گوید که داعش از این حملات برای جبران خسارت های گذشته و جذب پیروان خود از طریق رساندن پیامی مبنی بر اینکه داعش باقی است و ضربات امنیتی اخیر، تأثیری بر آن نداشته است، استفاده می کند.

دیده بان الازهر تمامی کشور ها را به اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع هرگونه حملات تروریستی دعوت کرد و گفت: در دوره اخیر، "گرگ های تنها" به ابزاری اصلی در دست گروهک تروریستی داعش برای اجرای طرح های آن تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha