جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفت و اشاره کرد: ما به مهمانی خدا دعوت شدیم تا اهل تقوا و اصلاح شویم و به آنچه خداوند دستور داده عمل کرده و خالصانه برای خدا عبادت کنیم و راه و روش و مسیر خود را تصحیح کنیم.

وی با بیان اینکه تقوا یکی از اهداف روزه است، افزود: این مسئله اقتضا می کند که ما با همدیگر مهربان باشیم، به ایتام نیکی کنیم، صله رحم به جا بیاوریم و به سوی فقرا و نیازمندان دست یاری دراز کنیم.

آیت الله قبلان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه لبنان از سوی دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا مورد هدف قرار دارد، تأکید کرد: هدف آمریکا و اسرائیل گرسنه نگه داشتن ملت لبنان و تسلیم کردن آن در برابر دیکته ها و فشار هایی است که با پرونده اسکان آغاز شده و با پرونده سرقت ثروت های لبنان و ایجاد شکاف میان مقاومت به پایان نمی رسد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، از سیاستمداران لبنانی خواست از اختلاف، نیرنگ بازی، سهمیه بندی و سخنان تنش زا دست بردارند و یک دولت نجات بخشی که بتواند از ملت و کرامت آن محافظت کند، تشکیل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha