جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اکبری

 حوزه / دبیر گروه طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین از آمادگی روحانیون و طلاب جهادی برای خدمت رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، صبح امروز به همراه جمعی از طلاب جهادی در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بار دیگر به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کشور درگیر موج چهارم ویروس منحوس کرونا شده که متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان به خاطر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و خانواده ها داغدار می شوند.

دبیر گروه طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کادر درمان  به ویژه پرستاران امروز به کمک نیاز دارند و باید هر کمکی از دست ما برمی‌آید، دریغ نکنیم. گاهی فراهم کردن یک تماس تصویری بیمار با خانواده‌اش از سوی گروه جهادی در روحیه‌بخشی و درمان او موثر است.

وی  ضمن قدردانی از اقدامات کادر درمان، عنوان کرد: کادر درمان با خطر انداختن جان خود به مبارزه با این بیماری پرداخته‌اند و مشغول دفاع از سلامت مردم هستند.

آمادگی طلاب جهادی برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی

وی اظهار کرد: روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین هر زمانی نیاز به حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی برای کمک به هموطنان هنگام بروز حوادث و یا دفاع از خاک و یا دین مطرح بوده، پیشقدم و پیشگام شده اند، و در مبارزه با کرونا هم حضوری فعال و مؤثر دارند تا مرهمی بر زخم بیماران و قوت قلبی برای کادر درمانی و پرستاران باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین هم از تلاشهای گروه جهادی حوزه استان در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha