چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
"مرزوق الغانم" رئیس مجلس کویت

حوزه/ "مرزوق الغانم" رئیس مجلس کویت با بیان اینکه به فلسطینی ها می گویم که "شما تنها نیستید"، تأکید کرد: مسئله فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد و جایگاه حقیقی "معامله قرن" زباله دان تاریخ است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "مرزوق الغانم" رئیس مجلس کویت با بیان اینکه به نمایندگی از ملت کویت به فلسطینی ها می گویم که "شما تنها نیستید"، تأکید کرد: مسئله فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد و جایگاه حقیقی "معامله قرن" زباله دان تاریخ است.

وی در گفتگوی تلویزیونی مدعی شد: موضع گیری های رسمی عربی در خصوص تجاوز کنونی اسرائیل به فلسطین، بیانگر وجدان ملت است.

مسئله فلسطین در اولویت مسئله جهان است

الغانم با بیان اینکه رژیم اشغالگر در یک تنگنای بزرگی گرفتار شده است افزود: کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم، این  است که به فلسطینی ها بگوییم که "شما تنها نیستید" و به آنها بفهمانیم که ما در قبال آنها کوتاهی کردیم.

رئیس مجلس کویت با تأکید بر اینکه "معامله قرن" جایگاهی جز سلطل زباله ندارد، افزود: هر چقدر که آن را تبلیغ و ترویج کنند، ممکن نیست که آن را بپذیریم و پیروزی در افق خود را نشان داده است.

وی به قهرمانان مقاوم در فلسطین اشغالی درود فرستاد و مسئله فلسطین را در اولویت مسئله جهان دانست و گفت: این مسئله هرگز فراموش نخواهد شد.

ارتش اشغالگر با سنگ های فلسطینی ها شکست خورده است

الغانم با اشاره به اینکه امروز دشمن اسرائیلی علی رغم تجهیزات نظامی در تنگنای بزرگی قرار گرفته و ارتش اشغالگر با سنگ های فلسطینی ها شکست خورده است، تصریح کرد: یک پیروزی جدید در حال به وقوع پیوستن است.

وی تأکید کرد: رشادت و حماسه روزانه مردم فلسطین مایه افتخار ماست.

شایان ذکر است که کویت پیوسته بر حمایت خود از فلسطینی ها در مقابله با تجاوز وحشیانه نیرو های اشغالگر صهیونیستی تأکید کرده است.

پیشتر ملت کویت با برگزاری تظاهرات با فلسطینی ها اعلام همبستگی کرده و پرچم رژیم اشغالگر را به آتش کشیدند.

همچنین فعالان کویتی تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کردن که برج های معروف کویت به رنگ پرچم فلسطین نورانی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha