جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کویت

حوزه/ جریان ها و نیرو های سیاسی کویت با طرح های صهیونیستی آمریکایی مخالفت کرده و عادی سازی روابط و ائتلاف با رژیم صهیونیستی را نپذیرفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان ها و نیرو های سیاسی کویت با طرح های صهیونیستی آمریکایی مخالفت کرده و عادی سازی روابط و ائتلاف با رژیم صهیونیستی را نپذیرفتند و ملت کویت را به بیداری در مقابل این طرح ها دعوت کردند.

سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه با هدف تحمیل سلطه رژیم اسرائیل بر ملت های ما انجام می گیرد

جریان ها و نیرو های سیاسی کویتی در بیانیه ای مشترک گفتند: با سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه که با طرح های صهیونیستی آمریکایی همراه است و با هدف تحمیل سلطه رژیم اشغالگر اسرائیل بر ملت های ما و تمرکز بر سرسپردگی سیاسی و اقتصادی به امپریالیسم و استمرار غارت ثروت ها و تحمیل سیاست ها و تصمیمات خود، انجام می گیرد، ما به ملت کویت هشدار می دهیم و آن را به بیداری در قبال این طرح ها دعوت می کنیم.

جریان های سیاسی کویت بیان داشتند: از طرح هایی که اخیراً از طریق اخبار در محافل غربی و صهیونیستی، مطرح شد، اقدام برای تشکیل یک سازمان سیاسی نظامی منطقه ای صهیونیستی آمریکایی و خاورمیانه ای با عنوان "ناتوی عربی است.

جریان های کویتی اشاره کردند: طرح دیگر همکاری امنیتی و اطلاعاتی در منطقه عربی و اسلامی حول محور رژیم صهیونیستی است که نشانگر یک پایگاه امپرالیستی پیشرفته در منطقه برای مدیریت منافع آنها می باشد و این طرح از طریق اقدامات و اظهارات رسمی و تبلیغات رسانه دولت رئیس جمهور آمریکا برای کاهش هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

این گروه های سیاسی افزودند: درست است که سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و برگزاری نشست در ظاهر برای مسئله انرژی و جبران نفت گاز روسیه بعد از جنگ اوکراین است، امّا مهمترین هدف این سفر، ائتلاف راهبردی صهیونیستی آمریکایی و عربی و انجام اقدامات در جهت تأمین امنیت اسرائیل است و این امر به ضرورت، جایگاه رژیم اسرائیل را از موقعیت دشمن ملت های منطقه به موقعیت هم پیمان رژیم های منطقه تبدیل خواهد کرد.

این جریان ها در ادامه گفتند: این امر می تواند موجب حذف مسئله فلسطین و حق ملت فلسطین در بازگرداندن سرزمین و آزاد سازی آن از دست اشغالگران می شود و این مسئله بدون شک خیانت به مسئله فلسطین و مبانی انسانی ما به شمار می رود.

نیرو ها و جریان های سیاسی کویت بر این اساس با هرگونه تلاش برای وارد کردن کویت در ائتلاف صهیونیستی آمریکایی – خاورمیانه که برای تحمیل سلطه صهیونیستی آمریکایی بر منطقه عربی و غارت ثروت ها و سرنوشت و تحکیم سرسپردگی و تسلیم انجام می گیرد، آشکارا مخالفت خود را اعلام می کند.

جریان ها و نیرو های سیاسی با این طرح ها و برنامه هایی که با هدف حذف مسئله فلسطین و تبدیل دشمن به دوست و دوست به دشمن انجام می گیرد مخالفت است و تأکید می کند: مسئله فلسطین، مسئله اصلی ماست و جز به آزادی از رودخانه تا دریا و بازگشت ملت فلسطین به سرزمین خود رضایت نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha