شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وقف

حوزه/ نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، زمینی چهار هکتاری را که از سوی یکی از واقفان خیراندیش در اختیار ایشان قرار گرفته بود، به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایندگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پی واگذاری زمین چهار هکتاری از سوی ایشان به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کردند.

این دیدار به منظور قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی بابت وقف زمین چهار هکتاری بود که توسط حاج نصرت الله اسفندیاری، واقف خیراندیش در اختیار ایشان قرار گرفته بود و طی توافقی، به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران جهت ساخت مدرسه علمیه خواهران شهیده بنت الهدی در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان واگذار شد.

طی توافق صورت گرفته، قرار است زمین مذکور به محض دستیابی کامل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نسبت به آن، جهت ساخت و ساز مدرسه علمیه مذکور مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین در این توافق مقرر شده، تولیت مدرسه علمیه ساخته شده با حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی و پس از او بر عهده کسی باشد که ایشان در زمان حیات مشخص می‌کنند و بعد از آن بر عهده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و بالاخره با امام زمان(عج) می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha